MK Ultra – Blue Whale, gra która zabija

MK Ultra „Blue Whale”, gra która zabija

Wracam do tematu sprzed półtora roku. W listopadzie 2015 roku, na łamach funpage radiowej trójki, wspomniałem o nowej formie manipulacji medialnej, polegającej na włączaniu młodzieży w zachowania psycho-destrukcyjne.

Media, poprzez wskazywanie konkretnego – sztucznego problemu, same zachęcają do konkretnych anormalnych zachowań uderzając w ciekawość młodych osób.

Policja i media, zamiast przenieść działania do realnego punktu zapalnego i prześledzić w ciszy przebieg rozprzestrzeniania się problemu, to za pomocą negatywnej narracji publicznej, wciągają nowych zagubionych, ochotników do śmiertelnej gry.

Hałas medialny jaki od wczoraj serwują nam gazety i telewizje na bazie fotografii sprzed kilku miesięcy, jasno wskazuje na włączenie polskiej myśli społecznej w działania pro militarne, nastawione przeciw konkretnej grupie społecznej.

Wracamy do artykułu i uzupełniamy go o nowe fakty.

Blue Whale

Specjalistyczna gra wojskowa, oparta na torturach psychicznych, popchnęła w Rosji ponad setkę nastolatków do samobójstw.

(Po czterech latach „gra” trafiła do polski … )

Od kilku miesięcy na rosyjskich portalach społecznościowych szaleje bardzo niebezpieczna gra wirusowa, za którą odpowiadają służby specjalne Rosji, przeprowadzające eksperymenty na żywym organizmie społeczeństwa.

Chodzi o grę o nazwie „Blue Whale” – „Blue Whale”, to gra promująca zachowania samobójcze wśród młodzieży o konkretnym typie osobowości psychogennej.

W ciągu ostatnich 6 miesięcy, gra zabiła ponad 130 młodych osób, włączając w to polskie ofiary.

Gra wymaga aby gracz w ciągu 50 dni, zmierzył się z wyzwaniami stworzonymi przez anonimowego administratora gry.

Wielokrotnie powtarzamy wam, że stado pożąda do tego, co jest zabronione i na tym bazują elity, sekty, religie, służby specjalne, czyli psychopaci grający ludzkimi emocjami, pragnieniami i potrzebami …

Zarzewie gry wirusowej zostało wszczepione w żywym organizm internetu, za pomocą portalu VKontakte, choć widać już wstęp do infekcji FB i G+.

Młodzi ludzie, nie zdając sobie sprawy z powagi sytuacji, stają się królikami doświadczalnymi zabawy stworzonej przez Tavistock Institute of Human Relations (tutaj warto wspomnieć o współpracy TIoHR z Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej, w temacie : Badania mechaniczne, elektryczne, akustyczne, EMC, Pomiary i symulacje akustyczne … ).

https://manipulanci.wordpress.com/2016/03/14/historia-manipulacji/

Każde wykonane zadanie musi być potwierdzone zdjęciem opublikowanym na portalu VKontakte.

Po 50 dniach gry, nagrodą jest prawo do samobójstwa, spowodowanego zastraszaniem, depresją i groźbami.

26 lutego, samobójstwo popełniły dwie nastolatki, 16 letnia Julia Volkova i Veronika Kostantinova …

W ostatnich dniach, 14-letni nastolatek zmarł rzucając się pod pociąg, inna 13 letnia dziewczyna została cieżko ranna kiedy wyskoczyła z okna swojego domu.

Policja unika niewygodnego tematu niebezpiecznej gry, twierdząc, że samobójstwa nie mają wspólnych elementów.

Dlaczego gra nazywa się Blue Whale, ponieważ niektórzy pseudonaukowcy i dezinformatorzy twierdzą, że płetwal błękitny przejawia zachowania samobójcze i sam dąży do samobójczej śmierci na plaży.

Prawda jest diametralnie inna, od czasu wprowadzenia komunikacji opartej na ekstremalnie niskich częstotliwościach, płetwale i wiele innych gatunków posługujących się hydrolokacją, traci swój zmysł nawigacji.

https://bronpsychotroniczna.wordpress.com/2016/10/24/czestotliwosci-pracy-mozgu-czyli-jak-mowia-abys-robil-mowil-i-myslal-tak-jak-chca/

Jeśli do świadomości ludzkiej dotrze wreszcie fakt, że ludzki mózg pracuje w podobnym przedziale częstotliwości co hydrolokacja u delfinów, waleni … , zrozumiemy czym są ataki psychotroniczne, prowadzące do anormalnych zachowań, chorób psychicznych, dewiacji, zabójstw i samobójstw …

https://bronpsychotroniczna.wordpress.com/2016/10/24/bron-neuro-elektro-magnetyczna-czestotliwosci-wykorzystywane-do-manipulowania-zachowaniem-i-kontrola-umyslu/

Początki manipulacji

Gra wypłynęła około grudnia 2013 roku, aby uderzyć z ogromną siłą w maju 2016 roku.

Na początku powstało osiem anonimowych grup na portalu VK, które promowały zachowania samobójcze i dewiacyjne wśród młodych osób.

Zauważyłem, że większość zaangażowanych w grę osób, korzysta z pirackich zasobów muzycznych udostępnianych na wyżej wymienionym portalu.

Muzyka nie tylko wspiera standard 440 Hz, ale posiada liczne wstawki nie słyszalne dla ludzkiego ucha, tworząc jednocześnie niebezpieczne myśli i odczucia.

http://depopulacja.blogspot.com/2016/11/wiadomosci-podprogowe.html

Po analizie kilku utworów, doszliśmy do przekonania, że w utworach schowany jest klucz do rozwiązania zagadki lawiny samobójstw nastolatków.

Za całym tym eksperymentalnym wydarzeniem stać ma Budeikin Philipp, 21-latek, który został oskarżony o zorganizowanie kilku takich grup.

Jednak przyglądając się całemu procesowi, dochodzimy do wniosku, że przed sądem stanął pierwszy lepszy kozioł ofiarny, wkręcony w prowadzenie zaledwie kilku grup tematycznych.

Gdyby nie gwałtowne reakcje rodziców, szukających zbieżności w licznych sprawach zabójstw młodych osób, służbom specjalnym, udałoby się wyciszyć całą sprawę za pomocą blokady mediów regionalnych.

Zdeterminowani rodzice dotarli do prasy i blogerów rumuńskich i anglosaskich, którzy za pomocą podanego im sznurka, dotarli do kłębka, w którym czaiła się internetowa gra.

Epicentrum gry to rejon Syberii, a dzięki marketingowi szeptanemu wirus dotarł do państw całego bloku wschodniego.

Przypadki śmiertelne, to już nie tylko problem rosyjski, bowiem wirus gry zbiera swe żniwo również w Rumunii i Polsce o czym informuje telewizja TVR, TVP … (17 letni uczestnik gry powiesił się w lesie).

Cała ta sprawa, jest o tyle dziwna, że policja idzie w zaparte na temat powiązania ofiar z internetową grą.

Nasze prywatne śledztwo dotyczy 1469 przypadków z 16 tysięcy zainfekowanych wirusem gry.

Wspólne cechy :

– młody wiek
– widoczne objawy depresji
– początki uzależnienia od alkoholu i / lub narkotyków
– wspólne upodobania muzyczne i podatność na ukryte bodźce
– zachowania autodestrukcyjne
– nadpobudliwość
– brak logiki i samokontroli
– prostota umysłowa
– stany lękowe

Mamy więc :

– jasno ustalony wiek docelowy
– jasno określony schemat infekowania młodych ludzi narażonych na informacje viralowe i podprogowe
– wojskowy schemat werbunkowy
– naukowy schemat infiltracji, kontroli i uzależnienia
– schemat zarażania wirusowego
– wspólna matryca zdarzeń – internet / marketing szeptany / tajemnica – tabu – ciężkość – pożądanie

Mam nadzieje, że wyciągnięcie logiczne wnioski z przedstawionych tutaj dowodów i umysł weźmie górę nad głupotą ciekawości.

Liga Świata

Reklamy